Jumaat, 6 April 2012

Cik Erda kita Bertunang - 25/12/2011

SELAMAT BERTUNANG
CIK ERDA & EN DIN
25 December 2011

Orang sibuk buat kenduri kawin...dia pun sibuk nak bertunang tapi majlis plan sederhana jerrr...buat yang wajib2 jer tapi tup..tup..tup dah macam kenduri kawen plak jadinyerr...rombongan pihak yang nak datang meminang sampai 9 buah kereta + mpv padat dan sarat...kalu nak dihitung dah dekat 50 org ...harap-harap ini merupakan petanda baik buat Cik Erda kite ekk.. 
Muka orang yang nak kena pinang bukan main berseri-seri lagi pada hari tersebut...hahahahahahaha
aura dari dalam larr konon....  : D
cerrr tengok gambo tuu..

CIK ERDA
Laworr gilerr - berat badan dah turun kat ngan 5 kilo  nih..
muka berseri- seri terrr....huhuhuhu
Disebalik muka yang berseri - seri tu sebenarnya ada cerita macam nak sedih,pilu terkilan , terhutang budi pun ada.. pada pagi tu juru-mekap yang Cik Erda lantik tiba-tiba nak tukar posisi plak ..dia nak jadi jong dapurrr tak der mood nak mekap muka orang ...apa lagi kelam kabut jadinyerr...nak suruh akak mekap...aku pun pandai sapu bedak kompek ngan gincu jerrr..huhuhuhuhu sedeyyy Cik ErdA


Dalam kelam kabut tuuu..sbb jam dah pukul 11.00 am tetamu nak datang kul 12.00pm ...nasib baik ada kakak ipaq Cik Erda yang baru sahaja khatam kursus groomingg kat hotel menghulurkan bantuan...barang semua dah ada apa lagi...testt powerr lerr...nasib menjadiiii...melihat akan kecantikkan Cik Erda selepas kena soleh bersusun anak dara dan mak dara minta di grommmmkan oleh Mek Leng kita...hehehehe good job Mek Lengg..


Barisan muka- muka yang sudah disapu bedak oleh
Mek Lengg


Tetamu dah sampai - ini sesesi pengenalan ahli rombongan -
nampaknya mereka nih dah ada skrip sendiri depa cakap cukup jelas
tersusun dan teratur....

Barang hantaran


Acara selepas perbincangan - sarung cincin risik dan tunang
oleh mak  dan nenekanda pihak lelaki.

graniss turn..

Keluarga belah pihak lelaki...


Keluarga Cik Erda - lookss Blue


Korang tunang jerr tau - belom kawen lagi belakang tu
pelamin orang lain tuuu...

Segmen tayang cincin tunang dan jari jemari cubby

Kudapan untuk tetamu - sponser by Kakak Cik Erda




Tengok kan meriah gilerr majlis tunang Cik Erda semua orang kelihatan BIRU...
nanti kita tunggu majlis kawin dia plak
on 1st June 2012...
depa borak nak bawak rombongan ke Kelantan nanti 2 bijik bas....
kita tungguuuu

1 ulasan:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    BalasPadam